Wednesday, August 24, 2011

Suka Suki Makan2

Sewaktu BerGawai di Kpg Kak Chimi Nana. Dia bwk kitaorg round 1 kpg jln umh sedara mara dia. :)
Aku ni suka makan. Tapi aku suka makan yg sedap2 je. Jadi aku hanya pergi ke tpt makan yg aku suka sahaja. Termasuklah anak dan En. Dimasku. So kat sini aku share lah apa yg aku suka dan selalu order makan. Ada juga antara Aimluvs yg datang ke Miri aku ajak makan kat tpt aku suka. Tapi sygnya masa terlalu cemburu. Tak dpt bawak gi suma tempat... hihihi... sorry ya perawanku.. Acik, ucu, ude n ateh... tak sabar nak tunggu angah datang pulak.. wowowowoo excited!


Mie Kolok Seafood Pedes @Jasmine Ni antara my Fav 4 Breakfast

Laksa Sarawam @Bimmers Kch

Lelapan Singgang Tenggiri @ Restoren Sri Kelantan

Ni la Packing Bakmi. Aku Import khas dr Jakarta. Si Jane la jd Mangsa, Masa tu dia g Jakarta. hahahahah

Bakmi Yamin Complit n Siw May dah arrive di Miri. Yeeehaaa

Bubur pedas dr Mak Ija. Rempah special made from Mak NoNo. Mmg sedap giler. Sbb dia guna suma bahan asli. Kulit Kobau, urat2, perut kobau.. yummyyy

Nasi Lemak daun Pisang @ Restoren Sri melayu

Home Made Spaghetti. Aku order dr Staff RHB Blvd. Sedap.. mgm sedap

Burger Daging Petromak. Ni la si Angah order. Terkejut jgk kitaorg tgk burger dia rupe ni. Sedap weiiii ahahahahha

Di Jakarta Teh Botol mmg famous

Kopi Dangdut & Laici lemon Peng @FoodCourt Kpg Boyan
Mie Tomyam Kungfu @FoodCourt Kpg Boyan, Kch



Char Kuew Tiaw @Jasmine Resto Miri. Aku akan req extra cili padi & Sayur. Sedap.



Laksa Sarawak @Jasmine

Kuew Tiaw Siram Pedes @Bakmilicious, Jakarta

Siow Mai @Bakmilicious, Jakarta

Seafood Bread Bowl @Citrus

Roti Telur Banjir @Aseanika, Miri

Es Teller @Bakmilicious, Jakarta

Aku sik ingat nama daa.. ni aku makan masa kat FoodCourt Tanah ABang, Jakarta

Surabi Cokelat Cheese @FoodCourt Tanah Abang, Jakarta
Bakso SukaBumi
Mie Goreng Bakmilicious... Ada org BBM pic ni kat aku sbb nk bagi aku jeles tgk Acie makan Kat bakmi tyme tu.. haiiiyyya..
Bakmi- Yamiin Komplit yg di tapau

Roti Arab @Restoren Sri Melayu, Saberkas, Miri
Lelapan Keli (Pecel Lele) @ Muara Miri

No comments:

Post a Comment