Friday, August 26, 2011

Baim Birthdays Celebration wit Aimluvs 30th April - 2nd May 2011

Wit Rita n Devina
Saat yg aku takkan lupa Last April-May 2011. Aku bersama 18 teman yg Lain ke Jakarta sbb nak sambut Birthday Baim. wkwkwkwkwk kelakar lah sgt. Sbb ada yg mmg 1st tyme pegi. Ada yg tinggalkn anak laki (mcm aku) Ada yg pegi guna duit Tabung Pendidikan (upppsss siapa ya) pokoknya mcm2 lah cerita. Demi Baim mereka sanggup redah apa je. Akulah pulak yg merasa bertanggungjwb sbb mulanya hanya aku dan Angah je yg nk pergi sbb nk hantar sendiri hadiah yg dikongsi bersama Aimluvs yg lain. Tup tup ramailah pulak yg mengekor bila aku ajak. Sblm ni pergi senyap2 (org kata) sbb tu kali ni pergi aku canangkn supaya org yg nk pergi sgt yg cakap aku x ajak tu boleh lah join sekali. (ada ke? wallahualam) Mulanya aku nk suprize la kat actor kesayangan Aimluvs ni tapi bila dh ramai sgt aku terfikir pulak.. terkejut kang mamat ni. Dgn rasa baik hati aku pun inform la dia awal2 tp dia blh kata aku chanda*. hurmmmm sukati hang lah labuuuu... Sekali dh sampai sana dia tgk aku sorang je dtg. "nahkan cuman dowang... tak lama lepas tu baru dia terkejut tgk srg demi srg dtg slm ngn dia. Sbnrnya aku saje je trn awal kat dpn. Yg lain aku suh si Lehoy bwk g parking. wkwkwkwkwkwkwk... Nasib baik dia sik pengsan tgk ramai2... dgn senang hatinya dia melayan. Puas lah jugak diorang ni berposing. Sampai aku lak kesian tgk si Gantengku berposing senyum. hihihiii... dlm hatiku berkata msti penat kan senyum manjang. hihihii... tp bila aku fikir balik *alah dia kn dh biasa berpotretan* biar jelah...
Shopping tyme. Kak Ima ni,,, hihihih

Manjenyeeee nk potong kek.. ihihiiii

dh naik kematu nk bergambar... wkwkwkwkw...






Kak Az dgn kedai handbagnye d Tnh Abg :)

Ni mlm pertama.. dh tgh malam.. nk jgk supper kt sini.. adoiii Si Baim pun tunggu jugak. wkwkwk


Seronok sgt malam tu Ririn Eka ada Eiein Dwi Rianti pun ada Lukman Sardi pn ada.. yg plg best Baim WOng ada.. wkwkwk dh Birthday dia mstilah dia ada kan. ahahahahahah...

Wit Jane & Cik Sue yg kedu! Ahakss

hahaha ni Baim lg shock tgk ramai yg datang. Tulah hang cheq habaq awai hang x cayo. Hang kata cheq Berchanda.. Pdn muko hang! wkwkwkwk

Paprazi d mana2... layanzzzzzzzzz

Ni mlm birthday.. tgh setting tpt sempat jg posing.. dasarrr AimLuvs! wkwkwk

lg twitttt...

Acie tkg bwk kek.. x taw nk suh sapa..

Allah selamatkn kamu..



komplen sbb aku x bkkkn plastik kat tepi kek tu.. alahaiiii... manjeee switttt ouchs!



Puan Syaz n Cik Nana

Pn Mimi.. Mak org ni weiii.. wkwkwkkw

ahahahah Cik Sue. nasib baik x pinksan 1st tyme jumpa Baim dpn2 n lame2 n puas2. Mulanya dia kedu. Aku ingat dia pinksan. Sbb mata x kedip2. wkwkwkwkwk

Ni sesi tanda2tgn.. ada yg sempat ada yg sik sbb baim dulukn yg hadir.. betul jgk kan??!! hurmmmmm

Sapa lah empunya sarung spec tu ye?? hihihihi

Kalau jumpa Baim x ambik bau mmg x sah. wkwkwk







Aku dh x taw nak pose camne. Ada adegan yg *teeeetttt* trjd sblm ni... malunyeeerrr bhuaaahahahahahah

Cuba korang tgk btul2... ada makna tersirat disebalik menara petromak ni.


4 comments:

  1. alamak hensemnyer dier...jeles2...

    marina datang melawat sini...salam perkenalan..

    www.marinafazli.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Salam kenal juga... hensem bangeet.. hiihiiii.. aura dia buat zaman meroyanz sik abis2... hihihi... Tx for coming.. belum launching lg blog ni..

    ReplyDelete
  3. Alangkah bagus kalo gua tergolong bersama insan2 bertuah ini... hehehe

    Hai kak liza :)

    me a.k.a nellza

    ReplyDelete
  4. insyaallah... nnt tercapai lah impian nell tu... Sabar je lah ya...

    ReplyDelete