Wednesday, August 24, 2011

Salam Hari Raya AidilFitri 2011

Ni la Baju Raya Adah.. rega berapi tol... haishhh

Ni Pulak Kasut Raya Adah. Dia nk kasut Tinggi. Yan dia x bagi pulak.
Entah kenapa Raya tahun ini aku rasa takde mood je. Sampai hari ni aku tak beli apapun lg. Cuman dah siap beli baju dan kasut anak. Songkok tuk Daniel. Tiap2 tahun beli songkok. Asyik hilang jer. mmg kaya tokey songkok dibuat dek ank aku ni. hurmmmmmmmmm Kemana menghilangnya mood raya aku pergi pun aku x taw daaaaaa.... Tadi dapat call dr kak Az. Nak ajak shopping ke Jakarta lagi. Insyaallah ye kak nnt kita pergi lg. Akak kumpul je duit banyak2 dulu. hihihiiiiii... Cerita ttg persiapan Raya.. Tahun ni Dimas ku ajak balik Kuching. So insyaallah tanggal 27 ni gerak balik ke Kuching lah. Penat wooooooooooooo... sengal bontot.. 12 jam perjalanan. Anak bujang ku si Daniel teramatlah suka nk balik. Ikut jelah kan. Dh mmg Raya ni tuk budak2. Harap2 la tahun ni takde benda x baik terjadi. Aku nk Raya tahun ni smooth n clear je. Risau jgk sebenarnya sbb byk aktivity Raya thn ni kat Miri. Raya ke 3 my cousin nk bertunang. Anak Aunty Ramnah. si Khairul Azri. Teringin sgt nk attend. Mudahan je Dimas gw dpt diajak balik awal.. huhuhuhu... Dh tu tgk kat FB kengkawan sekolah dulu ajak reunion.. huhuhuhuh.. suma2 best2 belaka...

No comments:

Post a Comment